FLERE KUNDER OG ØGET SALG
For kun 795,- kr.
Få alle leads opsamlet digitalt og sæt strøm til opfølgningen, så får I langt bedre kontrol over den efterfølgende salgsproces og dermed flere kunder og højere omsætning.
De færreste leads placerer en ordre på selve messen. I bedste fald er de potentielle kunder, som er på forskellige stadier i research- og købsprocessen.
I stedet for at tabe dialogen, fordi kunden endnu ikke er parat til en konkret købsdialog, kan I med Digital Messeopfølgning sikre, at I fortsat er en del af kundens researchproces - og kan præge den - efter messen.
LEAD GENERATOR
Med Lead Generator samler I alle besøgsrapporter og kontakter digitalt, så sælgerne på standen undgår flere hundrede visitkort og håndskrevne A4-ark, som kan være svære at overskue, når I skal følge op.
Lead generator består af en mobil app til jeres stand personale samt en online administrationsportal, hvor I kan, overvåge og følge op på jeres besøgsrapporter 24/7.
Investeringen i én fælles licens til alle medarbejdere på standen er kun
795,- kr.
Tilfredshedsgaranti – Skulle I mod forventning ikke være tilfredse med Lead Generator, skal du blot give os besked senest en uge efter messen, så refunderer vi betalingen.
VI LAVER FORBEREDELSERNE FOR JER
Før messen
Vi opretter besøgsrapporten
Benyt en standardskabelon eller lad os oprette jeres egen skabelon. Den kan laves helt enkelt eller meget detaljeret med information om fx produkter, driftsmiljø og servicebehov.
Informationerne, som den besøgende har indtastet ved registreringen til messen, modtager I automatisk, når navneskiltet scannes, så det skal I ikke tænke på.
Under messen
Scan navneskilt
- Udfyld rapport
Den besøgendes navneskilt scannes med mobilen, besøgsrapporten udfyldes, og rapporten gemmes.
Mobil app’en er yderst brugervenlig og meget nem at betjene for alle jeres sælgere, og den giver uvurderlig viden, når jeres leads skal prioriteres og bearbejdes.
Appen kan downloades direkte fra App Store og Google Play
Efter messen
Vi sender messerapporten
I har har adgang til alle sælgernes besøgsrapporter i realtid 24/7, så I kan starte opfølgningen, når det passer jer. Som en ekstra service sender vi en samlet rapport til jer efter messen.
Rapporten kan sorteres pr. sælger og indeholder de besøgendes indtastede kontaktinformationer samt sælgernes udfyldte besøgsrapporter.
Rapporten kan downloades som Excel og importeres i jeres CRM system.